جاذبه های طبیعی شهر اصفهان
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

باغ پرندگان

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

یکی از باغ های معروف و دیدنی در شهر اصفهان، باغ پرندگان می باشد. این باغ بخشی از پارک جنگلی ناژوان به حساب می آید و زیستگاه 120 نوع پرنده از جمله انواع سار، باز، عقاب، طوطی، پلیکان، شترمرغ، جغد، لاشخور، قرقاول، فلامینگو، بوقلمون و مرغ شاخدار می باشد.

باغ گلها

باغ گلها، در واقع یک مجموعه بزرگ تفریحی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی به شمار می رود. فضای این باغ برای دورهمی های خانوادگی بسیار مناسب است. شما در این باغ می توانید از باغ صخره ای، آبشار باغ، باغ گیاهان تور اصفهان دارویی و خوراکی و باغ سوزنی برگ ها دیدن نمایید. هم چنین این مجموعه دارای محوطه ایی مخصوص کودکان و یک آمفی تئاتر روباز هم می باشد  که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.

پارک تفریحی ناژوان

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

در بخش غربی شهر اصفهان، یک فضای سبز بکر و طبیعی وجود دارد که به دلیل تراکم بالای درختان ناژ و صنوبر، به ناژوان  معروف می باشد. این پارک، یکی از مناطق گردشی و توریستی اصفهان شناخته می شود. در این مجموعه علاوه بر امکانات گردش و پیک نیک، تماشای باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه ها و باغ گل های زینتی می توانید از تفریحاتی دوچرخه سواری و والیبال و ....استفاد ه کنید.

 باغ جوان اصفهان

باغ جوان، یکی از بزرگ ترین پارک های اصفهان به شمار می رود. شما می توانید در این پارک از بازی هایی مثل کارتینگ باگی، باشگاه پینت بال و... لذت ببرید.

پارک آبی کودکان

در بخش غربی شهر اصفهان، پارک آبی مخصوص کودکان قرار دارد. طراحی این پارک مناسب کودکان می باشد و تمام فضا با کفپوش های ضربه گیر پوشانده شده است. هم چنین آب این مجموعه، از نوع آب شرب شهری می باشد و به شیوه کلرزنی رزرو تور اصفهان،گندزدایی شده است.

باغ غدیر

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

شهر اصفهان دارای باغ های زیادی برای تفریح و گردش است. باغ غدیر، یک مرکز فرهنگی و تفریحی زیبا می باشد. هم چنین در کنار این باغ، مجموعه های ورزشی و زمین تنیس هم قرار دارد.  شما در این باغ، می توانید از کتابخانه، سینمای چهاربعدی و خانه کودک و نوجوان هم دیدن نمایید. هم چنین علاوه بر گردش و تفریح، می توانید از استخر، جکوزی، سونای بخار و خشک و سالن های بدنسازی، ماساژ و بولینگ هم استفاده کنید و لذت ببرید.

باغ خزندگان زنده

باغ خزندگان زنده، در پارک طبیعی ناژوان قرار دارد. جالب است بدانید که در این مجموعه، مار به عنوان یکی از با ارزش ترین موجودات در چرخه طبیعت شناخته می شود،؛ زیرا در کنترل آفات کشاورزی و باغبانی بسیار موثر است.  شما می توانید مارهای سمی و غیرسمی خارجی و ایرانی، خفاش ها، کوسه ها، سوسمار بالدار، مار دو سر، گوساله دو سر، مار ارجنگی، اژدهای کمودو و تمساح آمازون را در نمایشگاه های این باغ مشاهده کنید. بزرگترین اسکلت مار بوآ و بزرگترین صدف کلاه خودی ایران هم در این مجموعه قرار دارند که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.

پارک کوهستانی صفه

جاذبه های طبیعی شهر اصفهان

صفه یا صخره ، یک منطقه ی کوهستانی است که یکی از مناطق گردشگری اصفهان به شمار می رود. شما از بالای این منطقه، می توانید از مناظر اطراف لذت ببرید. هم چنین از امکانات این پارک، می توان به بوفه خوراکی، تله کابین و ... اشاره کرد.

چشمه آب معدنی و آب گرم ورتون

این چشمه در 43 کیلومتری جاده اصفهان به یزد در منطقه ای به نام ورتون واقع شده است. آب این چشمه، خاصیت درمانی دارد و برای آرامش دردهای عصبی و رماتیسمی بسیار مفید می باشد. هم چنین در این منطقه، حمام هایی به سبک دوره صفویه قیمت تور اصفهان نیز وجود دارند که هنوز هم مورد استفاده مراجعه کنندگان قرار می گیرند.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی شهر اصفهان,معرفی تور اصفهان,معرفی هتل های اصفهان,معرفی دیدنیهای اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: